Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun Baru 2010!


Alhamdulillah!
Syukur pada Allah S.W.T.
kerana limpah kurniaNya...
umur ku masih panjang..
usia ku masih ada...
Alhamdulillah....

Ku titip selingkar harapan
agar menjadi azam menjelang hadapan
mudah-mudahan dipermudah
segala urusan dan setiap perjalanan

azam yang menggunung
mudah-mudahan dipermudah segalanya...
zuriat yang ramai..
reski yang diredhaiNya...
kehidupan yang dirahmati..
Diberkati.....
dan pinta dijauhi
segala fitnah dan kata dusta
segala hasutan dan cacian hinaan
dari syaitan makhluk durjana

Di ketika ini
ku suakan rasa sedihku
Dengan perginya hari-hari berlalu
yang banyak mengajarku
erti sabar
erti dewasa
erti setia
erti amanah
erti kasih sayang..
segala-galanya aku peroleh
suka, duka, pahit, manis..
dendam, air mata....
ibarat sesudu kuah yang dihirup
cukup lemak rasa masin pahitnya..
Aku sedih...

Tapi aku tersenyum..
Kerana..
Dari dahulu aku belajar kini
Dari tawar aku belajar masin
terima kasih semua..
kalian mengajar aku erti hidup...

Pada suami
Thanks a lot...
to become my very best friend when i needed....
to become my lover every each time when i cry and cry..
and...
to become my teddy bear when i miss you very-very much!!

pada kalian....
SELAMAT TAHUN BARU 2010!!

Happy New Year......




No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"