Saturday, January 2, 2010

Mengantoknyer mata..

Letihnyer...!!nak tido la kejap.

Today my hubby half day. So, aku kena bangun awal, siapkan bajunyer, siapkan airnyer.... Alang-alang dah bangun awal, basuh baju, siap sidai dah sekali! beres! Hehehehe.. Lega kerja rutin dah siap. Biasa kalau duduk sendiri,  sekarang dah kena ke dapur.. Tapi la nie nak tido la kejap. Mengantok sangat! 


     Semalam aku n my hubby balik rumah jap. Jauh gak Putrajaya nie. Nak kemas sangat tak boleh sebab banyak lagi barang tak masuk rumah macam almari dapur (walaupun dia dah sediakan kabinet, tapi aku nak letak mana almari dapur aku tu. kecik jerk....). Ha, bila dah sampai almari dapur nanti, leh la aku completekan kemas bahagian dapur aku tu. Semalam maa tinjau bahagian laluan ke bilik utama, aku ningat nak pasang rak berlingkar kat dinding untuk khas letak novel aku jerk.. My hubby kata okey, cantik.. Hehehe.. For the first time, my hubby agree with me!

     Plan untuk hari nie? Emmmm... Aku ingat nak gi One Utama jap, nak gi cari pen pengesan kabel kat dinding. Risau gak kalau main tebuk je rumah tu, silap haribulan kena kat wayar yang tanam kat dinding tu, tak ke naya namanyer.. Pas tu aku nak gi IKEA jap, nak gi cari frame gambar dalam 6 keping lagi. Pas tu nak cari besi nak letak spicy kat dapur. All idea came from my hubby. Aku iye kan ajer, teruja dapat duk rumah sendiri. Aku senyum ajerk... Esok lak nak gi balik rumah. Nak tebuk paku kat dinding. Dah boleh settlekan part mana yang boleh settle. 

Jadi, walau apa pun sekarang, AKU NAK TIDO...!!!


 

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"