Wednesday, December 16, 2009

Gubah Hantaran

Tadaaa....
See? Kreatif tak? Citer nyer gini...
Jiran aku tu merangkap member mak aku (dah namanyer pun jiran) anaknyer nak bertunang. Masa aku bertunang ngan nikah memang hantaran aku buat sendiri. Time tu dia tengok aku buat. Jadi dia pun minta tolong mak aku untuk buat hantaran tunang anak dia. Mak aku terima. Tapi yang masalahnyer mak aku nak siapkan baju kenduri ngan baju sekolah adik aku yang bongsu, last-last aku gak yang kena buat. Hasilnyer.....


Gubahan Tuala



Hantaran Baju Nikah

Ada lagi 2 yang dah siap, set wangian lelaki. Aku tak sempat nak snap gambar 2 hantaran tu. Pengantin minta gaya yang ringkas, simple but nice. Jadi berposah juga aku memikirkan gaya yang nak dibuat. Tapi akhirnya siap juga gubahan hantaran tu. La ni tinggal gubahan untuk buah, coklat, kek dengan jam rasanyer. Sirih junjung boleh gubah masa lagi sehari nak bertunang.


Cantik tak? Apa komen korang?

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"