Thursday, December 17, 2009

Alat Tulis Untuk Adik Aku


Lega rasanyer.
Aku ngan my hubby gi kedai stationary beli alat tulis untuk adik bongsu aku, Saraa. Hai, mewah tul adik aku yang sorang nie. Ye la, apa-apa pun yang dia nak, kakak-kakaknyer yang dua orang nie dah ada. Hai, sabau jerk la. Tapi aku tak kisah, asalkan adik aku tu cukup keperluannyer. Mujur adik aku jenis yang dengar kata (dari pengamatan aku la..), tak degil. Nice girl. Mungkin dia banyak dibayangi cara adik aku yang tengah, Angah. Aku memang solute kat adik aku yang tengah sebab dia pandai bawak diri. Angah memang dari tingkatan 3 dah tinggal asrama. Aku jerk yang tak merasa tinggal asrama. Takut..... Hehehehehe.....

Tempoh hari masa result UPSR keluar, Saraa dapat 5A, dan juga The Best Student kat sekolah tu. Jadi aku ngan my hubby hadiahkan notebook saiz mini jenama untuk kegunaan dia.

Harap itu dapat bagi dia semangat untuk kekal menjadi pelajar cemerlang even dah masuk menengah pun.

Ni gambar adik aku masa dia dapat anugerah pelajar cemerlang dalam UPSR, 5A
(hehehehe.. sorry angah, kaklong cilok gambar Fiqah kat web angah. Hehehe..)

Harap dia akan menjadi orang yang berguna dewasa kelak.
Kaklong doakan moga Fiqah sentiasa menjadi adik yang comel, pelajar yang pintar, dan anak yang solehah.
Amin....



No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"