Monday, December 7, 2009

PC Fair 2009



Selamat datang PIKOM PC Fair 2009!!

     Ramai giler orang datang. Aku sempat pergi dengan my hubby jengok kat PC Fair nie. Pening kepala pun ada. Tapi memang best giler. Hehehe. Target nak ambik beg jerk. Tapi barang-barang memang murah. Ada satu jenis alatan yang aku tunggu sangat nak beli. Harganya dalam 4 ribu lebih. Tapi kat PC Fair nie dah turun RM4099. Apa dia? Tunnggguuu............

     EEmmm.. memang setiap kali ada PC Fair nie, yang jadi tumpuan ialah model-modelnyer. Seksi giler! Wa cakap kat ur all beb. Memang seksi. Bak kata my hubby "reski jangan ditolak..." Hampeh......

 
Seksi maut... Caya tak cakap aku? : )


Wachhaa...!! Besornyer rantai bulat tu...

      hari tu aku penat jalan. Bingit pun memang terasa gak. Memang bingit giler. Tak dapat nak tengok dekat. Datang jerk dah kena serbu. Hai la.. Aku gi ngan mak dik, pak dik,Qistina, my hubby ofcourse, my cousin, dan anak-anak mak dik.



Mak dik siap sumpah seranah, tak mau ikut lagi. Hehehehehe.. Kena paksa ler katakan.... Tapi Qistina comel tak? Errr.. Tudung putih tu pun comel kan? hehehehe.. Mak dik ni instructor untuk erobik kat Melaka. Badan dia, fuhh.. Memang cantik. Dulu tembam, sekarang sampai pak dik tak nak lepaskan .. Hehehehehe.. Aku pun nak jadi macam dia lah. Tapi kenalah selalu senaman....


Sempat lak bergambo dengan 'orang mas' nie..
Amacam, ada gaya tak??

And last.....



You all guest who? Hahahahahaha.....

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"