Monday, December 7, 2009

Masa Untuk Honeymoon

Yeeaahh...!!
Masa untuk honeymoon!!




Thistle Port Dickson Resort
- honeymoon suites



     Tak sabar rasa nak tunggu 25 Dis 2009. Time tu aku nak gi bercuti kat Port Dickson. Apa? PD? hehehehe.. Dekat jerk. My hubby reserve Thistle Resort, Port Dickson untuk 3 hari 2 malam. Sajer nak lapangkan fikiran, rehat-rehat katanyer. Lagi pun dah dua-dua kerja, jadi tak banyak masa dapat diluang bersama. Aku ikut ajerk. hehehehe... Insyaallah, mudah-mudahan tak ada aral melintang. 

EEmmmm....
     Aku sebenarnya nak try tengok kalau ada kosong lagi, sebab ingat nak bawak mak abah gi mandi laut sekali.. Tapi tak de kosong la. Tetiber teringat nak gi Cameron. Sejuk wooo... Dalam perancangan akan datang, cadang nak ke Langkawi. Tapi tak tahu tarikh lagi. My mum asyik busy dengan jadual marhabannyer. Almaklum ler, time cuti sekolah, time tu le musim orang kawin.. (Macam aku gak tahun lepas... Pandai jerk nak kata orang yer...). Tu yang tak tahu lagi tu. Anyway, tunggu aku upload gambar honeymoon aku yerk..

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"