Thursday, December 24, 2009

Tahniah! moga Gembira Selalu!



Selamat Pengantin Baru..! Anak Mak Itam belah ayah aku kawin. orangnyer rendah ajerk, paras bahu aku. Kecik pun kecik. Nie pun aku sempat balik Hari Sabtu malam, sebab my hubby kejer sabtu tu. Mujur kerja half day, tapi tak sempat gak sampai time sanding belah pom[puan. Minta maaf ye Angah. Hehehehe





my hubby nie nak jugak merenjis. Pergi ajerk bila kena suruh renjis. Ketar katanya. Hehehe.. Tapi tangan tetap setia kat poket. Cover la tu..




That day kitaorang menginap kat Merlimau Inn. Stand one night. Nak tido umah sedara mara, ramai pulak yang datang. Sampai jerk Melaka terus check in. Cadang malam tu nak makan ikan bakar kat Anjung, tapi last minute tukar plan. Gi umah sedara sebab ada acara potong kek (hehehehe.... potong jerk pakai t-shirt biasa)... Esoknyer kitaorang baru gerak balik. Tu pun lepas maghrib baru gerak sebab asyik kena tahan dengan Mak Dik suruh makan dulu... (hehehe.. Mak sedara saper la tu...) Dan esoknyer aku cuti!!! Penat oooooooo.........




 


Masa cuti tue aku siap basuh semua baju. Lega sikit. Lepas basuh baju, kemas bilik pulak, pas tu lipat baju. Beres semua. Senyum je la my hubby bila balik kejer tengok dah berkemas. Siap buatkan air untuk hubby lagi.

Hai la........

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"