Monday, December 7, 2009

Pesta Buku 2009



Huuwaaa...!!! Terlepas lagi........

     Sedihnyer.. Aku salah seorang peminat setia novelis Ramlee Awang Murshid. Pagi nie bila naik kejer, Kak Ita bagitau, dia nak sms semalam (Ahad), nak bagitau ada pameran buku Kat Shah Alam, tapi terluper. Apa? Kat Shah Alam? Perrghhh.... Huuwaaa..!! Padahal aku kat Shah Alam semalam. Ish Ish Ish..... Sedihnyer.... Aku pun tak tahu sebenarnyer. Tak pe Kak Ita, lain kali kita gi sama ye...
                                                                 


   
Ramlee Awang Murshid
- Novelis Thriller

 

                                                     
     Karya terbaru bertajuk 9 Nyawa. Patutlah lepas aku gi PC Fair kat KLCC, aku singgah kat Kinokuniya, survay novel. Terjumpa laks novel 9 Nyawa karya Ramlee Awang Murshid. Mungkin juga novel baru. Aku pun beli lah. Tak sangka lak memang novel baru. Baru dilancarkan pun. Tapi rugi lah tak gi kat Shah Alam tu, sebab time tu dia ada sekali. Nak mintak tandatangan dia!! Huuuwaaa...!!!! Tapi tak pe. Mungkin lain kali leh dapatkan tandatangannya. Insyaallah... Tapi my hubby tak tahu rasanyer yang aku peminat Ramlee Awang Murshid. my hubby cuma tahu aku peminat karya Ahadiat Akasyah. Yang power hasil Lagenda Budak Setan. Nak difilemkan dah rasanyer. 

     Karya novelis lain juga best. Macam Norhayati Berahim hasil Ombak Rindu. Memang best! Cuba lah baca. Tak rugi.  Setakat nie ada lebih kurang 20 koleksi buku novel yang ada dalam simpanan aku. Antaranya .....

  




Yang lain-lain aku tak ingat tajuknyer....

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"