Tuesday, December 1, 2009

Hadiah Utk Anniversary


Card for you honey.......


And...... Aku tak pandai nak panggil benda nie dalam org puteh..
Alaaahhh.. Tempat letak name card tu....

     Sebab aku tengok card case my hubby dah koyak sikit. Dia pun tengah leka cari.
Jadi, alang-alang masa aku cuti sehari, aku gi cari hadiah ni. Akhirnya terjumpalah card case ni. Cantik tak? Aku suka dengan card case ni sebab lembut. Harganyer? Hehehehehe..
Ratus gak harganyer.

      Lagi satu aku bagi tali pinggang. Bukan apa, tali pinggang yang ada pun dah lama, jadi apa salahnyer tukar yang baru. Tapi my hubby pandai. Dia pakai yang lama tu masa gi kejer, then pakai tali pinggang yang baru tue masa nak gi berjalan. Alhamdulillah. My hubby suka dengan hadiah aku. Untuk aku? Hehehehehe. Rahsia...

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"