Friday, November 13, 2009

Trip To Team Building Dasar




Today my office buat Team Building kat Ancasa Allsuites, Resorts & Spa, Port Dickson. Buat 3 hari start Jumaat sampai Ahad. But me and my hubby plan pergi hari Sabtu petang. Malas nak gi awal-awal... Bilik pun dah tempah utk couple (for me and my hubby laaa...), RM500 sekali breakfast for two, dinner for two and lunch for two. Also spa for two! Woww...! BerSPA lah aku nampak gayanyer.. Tak pernah pun lagi gi spa, ni ler time nyer......

     Baju pun tak kemas-kemas lagi.. Hari khamis aku ditugaskan utk siapkan buku aturcara. Maka dengan selaju yang boleh aku call my hubby, siap merayu nak mintak tolong buatkan.. hhihi... Mujur my hubby agree. he said  "ayang, ayang...... tak pe la, nanti abang buatkan..." Wahh!! Syahdu aku dibuatnyer. Tapi aku keep that book for that night. Aku buat malam tu sebab kat opis tak de adope photoshop. Jadi masa nak balik aku standby color paper 3 warna. Bawak balik umah. Bila malam, my hubby ler yang bertungkus lumus buat. Tapi satu masalah, nak print color lak.. Jadi nak tak nak aku pun merayu ler sekali lagi (dengan suara ramantik yaa...) mintak my hubby printkan kat opis dia. Jadi sekali dia my hubby pergi gak opis demi aku.. hehehehe..

     Then, tomorrow morning, aku tunjukkan kanlah hasil kerja my hubby,  tapi ruper-rupernyer dah nama fasilitator pulak yang tertinggal. Aku pun dah panik.. last-last aku call my hubby, minta tolong. Nasib baik my hubby faham...


Ini lah hasil kerja dan idea dari My Hubby.. Kemas dan cantik kan?!
Thanks abang..


Lima minit lepas tu, aku pun dapatlah emel. My hubby emelkan balik buku aturcara dengan pembetulan tu. Alhamdulillah... Semuanya berjalan lancar lepas tu.... Dapat jerk emel ni, aku terus print, tak pikir lain dah. Iye lah, takut tak sempat. Lagi pun bos aku nak bawak sana cepat... wah!! Semuanyer cepat belaker.....
Mujur sempat.....
Fuuhh....



p/s : To My Beloved Hubby..

Thanks abang..
Sebab tolong ayang buat buku aturcara nie...
Abang memang creative...
Love u so much and much...!!!
Mmmuuuaaahhhh!!!!
: D

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"