Monday, November 30, 2009

Kenduri Kawin Jiran

Jiran merangkap kawan aku nie buat kenduri genap pada tarikh setahun aku mendirikan rumahtangga(ceewahh!!). Terharu gak.. Tapi both two of you nampak sangat cantik...!!
jadi, aku siarkan gambar dia untuk tontonan. hehehehe..


Cantik kan?
Tapi yang paling aku suka kat budak cute tu..... hehehehe...
Sang bidadari yang cungguh comeiii!!!



Ini parent pengantin lelaki... Jiran aku lah tu... Eh silap, jiran mak aku lerr..
Warna coklat ni memang cantik. Tu la, masa time aku kawin dulu, ingat nak buat warna coklat, tapi my mum dah choose warna biru...... Tapi tetap cun...!



Ini pelamin nyer.... Comel gak...
Yang menariknyer bab kipas tu, warna pink.....
i like.... : D



Ni pulak dalam bilik pengantin.. hehehe..
Tapi kan kalau korang perasan, setiap kali tetamu datang ke rumah pengantin, mesti diaorang nak tengok bilik pengantin kan? Aku pun musykil gaks....
Tapi aku pun kadang-kadang join gak....

So, jom tengok lagi...



Jaga-jaga! Pengantin dah sampai...!!




Hensem nyer mamat nie...
Errr.. Nak cari tuan puteri ker...







Bunga hidup lagi you!
Suka sangat!!


eRRR...
Ini lah tok kadi yang nikahkan aku...
Tapi isterinya member baik mak aku..
Salam tok..!!!


last but not lease!!!
Terima lah......!!!


My beloved mum...!!!
I love u MUM...





Hahahahaha...
My cute cousin....
Jangan tak tahu, mamat nie banyak peminat tau!!!
Look at his face... Very cute..!!
Yang korang tak tahu, bila mamat nie karaoke, peerrgghhh...
Suara sedap giler....!!!
Dah tu, jemput ler makan...
Tak yah ler dikunyah tulang ayam tue... Hehehehehe



My beloved hubby...!!
MMuuaahhh!!
I love you so much!!!!

annnndddd.......



Me......!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"