Thursday, November 5, 2009

Senyum lah!




Senyum dan ketawalah....!!
Orang keliling selalu tengok aku tersenyum dan ketawa...
Tapi hakikatnya... Memanglah...! hihihihi..
Bukan apa, nak buat apa masam-masamkan muka...
Buat menambah kedut ajerk.....
Lain lah kalau kejer banyak...
Kalau kejer banyak, mau senyap jerk... Tapi kalau senyap pun tak ada bunyi tak best gak..
Tul tak?
Kadang-kadang aku lihat ada sesetengah orang membawa emosi masuk ke dalam kerja..
Boleh ke..?
eemmm... Tapi tak terkecuali aku..
kadang-kadang aku pun terbawak-bawak..
Tapi sebolehnya aku cuba elak....
Tu yang pakat suami aku kena dengar aku menangis kat umah... hihihihi...
But for me, senyum itu menawan...
Dan tak luper jugak, senyum tu sedekah....
Senyum lah....
Kerana senyum, orang akan berbaik sangka pada kita...
kadang-kadang ada gak orang yang tak suka tengok kita senyum..
Sebab apa?
Wallahualam......
Aku pun tak tahu...
Yang aku tahu, aku senyum utk aku...
Demi aku...
dan...
Itu aku......


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"