Thursday, November 26, 2009

Adobe Photoshope

Salam semua!!
Pagi-pagi lagi aku dah update my blog. But since tak de gambo nak upload, itu yang lama tak update.

So...
Now i'm learning for Adobe Photoshope. For what? eemmm....
Aku ingat nak buat projek sikit dengan adik aku yang tengah. Projek apa? Tunngguu...!!
So sekarang nie, aku tengah sibuk diajar oleh my hubby pasal adobe ni. hehehehe..
Biasalah. Kalau dah nama suami tersayang, ajar pun tak leh marah-marah, nanti ayang merajuk nanti.. hehehe (ambik kesempatan).... Tapi memang menarik kalau dah tahu macam mana guna adobe nie.. So, after this when i get that skill, aku nak melangkah ke projek aku tu.. Insyaallah, mudah-mudahan projek aku tu berjalan dengan lancar. Kerja tetap kerja sebab bukan mudah nak join goverment beb..... so, permulaan, aku nak jalankan projek aku tu hujung minggu... Hehehehehe.. Panjang lebar lak penerangannyer......

Okey, nanti aku postkan gambo yang aku update dengan adobe. Nanti korang nilai ye....

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"