Thursday, November 5, 2009

Mengomel Jap


            Hai.... Letih sungguh minggu ni.. Bukan letih apa, letih sebab membuat HRMIS tak sudah-sudah. Bab selenggara cuti kat HRMIS satu hal, bab nak update cuti masing-masing satu hal. Wah!! Mujur aku boleh handle semuanya. Bukan apa, sistem HRMIS agak slow lah. Mungkin sebab belum betul-betul stabil. Jadi kerja satu hari yang boleh habis lebih kurang 5 orang jadi 2 orang jerk. Ish ish ish.......


            07.11.2009 (Sabtu) Kementerian aku buat hari keluarga kat FRIM, Kepong. Aku tak tahu dapat pergi atau tak. My hubby kejer laks time tu. Dalam plan lepas my hubby balik, terus strait ke FRIM, tapi hari Keluarga tu pulak habis dalam lewat tengahari. Nak dijadikan citer, baru sat tadi Puan Shima senaraikan nama aku untuk AJK pendaftaran nanti. Wah!! Bikin rasa gundah gulana gini.... hihihi..... Aku pun tak tahu lah, ni kiranya paksa rela lah ni... Adusss.........!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"