Thursday, November 5, 2009

P1WiMax


P1WiMax !!
Semalam aku mengadu kat my hubby ....
Bagitau, kalau nak update something, tak  boleh kat rumah..
So, lama gak dia pikir.. Last-last petang tu aku dapat call,
dia suruh aku siap-siap bila dah balik kejer nanti.. Maklumlah, suami isteri bekerja..
So, aku yang tak tahu apa benda, terus lah siap-siap...
Then bila dia balik kejer, terus ajak aku gi Selayang Mall..
Nak buat apa gi sana? Jalan punya jalan, dia berhenti kat satu kiosk..
So that, aku pun tahu yang dia nak belikan aku moderm P1Wimax..!
My hubby belikan yang 20 gb.. 99 per month....
Wahh..!! Thank you abang....... I know that you always love me....
Sebelum balik, aku sempat singgah beli DVD game, nak main punyer pasal..
Then singgah makan kat kedai apa ntah namanyer kat sebelah Selayang Mall tu. Aku makan Fish N Chip, my hubby makan nasi goreng Langkawi.. Hihihi..
Geli hati aku dengar nama nasi goreng tu... Ruper sama jerk..
Tapi yang best, kebanyakan menu air kat kedai tu semuanyer sedap-sedap giler....!!
Betulll...!!!!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"