Friday, November 6, 2009

Mari Karaoke..!



Yeeee Haa....!!!! Kuch Kuch Hota Hai......


Naper semua tido jerk nie...??
haii.. Sambung balik lah......
Kuch Kuch Hota Hai...... Kuch Kuch Hota Hai....



Wah...! Kau ingat kau sorang boleh nyanyi...
Aku pun boleh nyanyi gak....
"Anak itik tokwi mandi dalam kolam....."



tepi! Tepi! Aku nak nyanyi gak...!
Mana boleh dengar kat dapur jerk...!



Biler la tiba turn aku nie....
Dah 2 hari tunggu ni.... Tak dapat-dapat gak.....
Dah naik kematu dah punggung nie duduk kat sofa....
Turn tak sampai-sampai...
Hai... Sabar ajer kan laa...



Cisss..!! Tak sudah-sudah lagi karaoke aper...
Hahahahaha...
Baring lagi bagus......
Nyanyi lah lagi... Nyanyi lah lagi...



Aku tak kira..! Nak join gak...!
Bak sini mikrofon...
Ha, baru best nyanyi.......



Maleh den nak layan...
Main internet lagi best.....
Uiiihhh!!!! Banyaknyer permintaan lagu...
Macam DJ lah pulak....



Wahai kalian-kalian semua!!
Mari sediakan payung sebelum hujan...!!!


hihihihihihi
sekian adanyer....

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"