Tuesday, March 12, 2013

Tak semestinya montel itu buruk kan!!

hehe
teruja tak baca title post saya kali ni? betul tu, tak semestinya kita ni montel, terus cop kita ni buruk kan. takk.. Salah tu.... eeemmm..... Walaupun aku ni diketegorikan sebagai montel (tapi chomelllsss.... hik hik hik), aku tetap mengenakan pelbagai fesyen tudung...






Tak salah kan kalau kita nak juga up-to-date... Haaa... utk korang yang kat luar sana, jangan la segan nak mengenakan fesyen yang up-to-date walaupun korang berbadan besar (dlm kategori)... Sebab, Allah tu kan dah bagi kita begitu, jadi, Allah jua yang tahu apa kelebihan kita disebalik itu...

Nanti, aku akan postkan bagaimana nak menggayakan hijab untuk mereka yang berbadan besar sebab hijab tu untuk mereka yang muka bulat cam aku.. :D


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"