Wednesday, March 27, 2013

Cheese Baked Rice... OMG!!

Korang pernah dengar tak makanan ni....'Cheese Baked Rice'. Tempoh hari, dalam bulan lepas rasanya, aku n hubby jenjalan kat KLCC. Tengah sedap makan mee goreng mamak (buat jerk kan jenjalan kat KLCC, tapi makan mee goreng mamak... hehehe... save budget katanyer...), tetiber mata aku tertumpu lak kat kiosk hujung corner kat 'Signature' tu... 'CHEESE BAKED RICE..' terus aku termimpi-mimpi nak makan cheese baked rice tu..






Hahaha.. for the first time, my hubby makan dengan lahapnyer!! mY IMPRESSION!!!! First taste, fuuhhhhh.. Memang sedap... Rasa cam lasagna kat Pizza Hut. Memang sedap. kebetulan aku pilih cream utk sos dia. Tapi..... Bila dah makan dalam 6 sudu (banyak gak tu..), aku rasa cam muak la... Emmm... Ikannya sedap... Tapi nasinya tak ada perasa sebab aku pilih Cheese Baked Rice ngan ikan, my hubby lak cheese baked rice dengan ayam.. Pendapat aku, kalau nasi tu dirasakan macam nasi ayam ke, nasi minyak ke ke.. hehehe... Maybe sebab tak ada rasa pedas kot.... My hubby choose kari untuk sos, pun tak ada rasa.. Maybe kalau pelancong oversea okey kot makan ni sebab dah memang makanan depa.. Honestly, lasagna lagi sedap pada aku kot... Mungkin sebab lasagna memang di baked dengan seafood, yang ni di baked dengan nasi... Waduuhhhh.. Nak habiskan semangkuk tu, perrgghh... Rasa nak tarik bendera putih jerk..... Lastly, aku makan ikan ngan cheese jerk, nasi tolak tepi... hehehehe... Bila dah selesai, aku order teh o ais limau, nak hilangkan rasa mual....

     Bila dah selesai makan, kitaorang jenjalan kat area KLCC. Memang aku suka jenjalan lepas balik kejer sebab leh hilangkan stress. Tapi agak penat la. Masuk kedai BATA lagi... Cuci mata jap. Rasa teringin gak nak beli sepasang kasut lagi, tapi.. hehehehe...... cam ne tuh.. Tetiber pulak perut meragam. Terus aku keluar kedai cari washroom. Hahahaha.. Tapi bila masuk parkson, baju-bajunya teramat lah cantik! Aku nak cari blazer untuk aku pakai nanti.. bukan apa, kalau ada kursus, leh aku pakai seluar slack hiam dengan t shirt jerk. Bila masuk kelas, sarungkan blazer, dah jadi smart casual. Bila dah habis kelas, bukak la blazer,a dah jadi santai... Mach kan? :D

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"