Monday, March 18, 2013

MATTA Fair 2013 is back!!

Rasa nak melancong? Ras anak bercuti? Atau cuti-cuti Malaysia? Haa.... Korang dah pergi kan kat MATTA Fair tu yang diadakan di PWTC.


Inilah official poster untuk MATTA Fair tu. Aku sempat pergi hari Sabtu, lepas my hubby balik kejer. Memang ramai sangat orang!



Memang ramai! Fee untuk MATTA Fair ni RM4 seorang. Kira dapatlah sorang satu tote bag untuk carry that all flyers yang ada.. Tapi yang menarik perhatian aku, diskaun Air Asia.. 50% + 10% tu..... Korang bayangkan, kalau naik flight ke Langkawi pergi balik untuk 3 hari 2 malam berserta Hotel sekali dalam RM2 ratus lebih!! Murah tuuu!! Itu pasal la bila aku sampai untuk pelancongan domestik, ramai yang beratur di kaunter Air Asia.  Aku mulanya nak gak tempah, tapi bila pikir balik bukan main ramai orang nih, terus cancel.. hehehe...








Hahahaha.. Sempat lah jugak aku bergambar dengan gadis-gadis manis tuhh..



Hahahaha.. Comei tak saya!!Nasib baik perempuan tau.. Sudahnya lepas pusing-pusing, rehat jap kat sofa depan dalam PWTC.. Perrgghhh. EMpuk giler!! Maka inilah hasilnyer setelah bertungkus lumus mencapai flyers dari semua kiosk...



Perginyer tidak... Kumpul jerk lebih... D: :D :D

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"