Friday, March 22, 2013

Seharian Yang Amat memenatkan

Dah macam cerita doraemon dah title entry kali ni. Minggu ni memang aku rasa banyak sangat kerja. Kerja yang berlambak. Anyway, semalam kan, aku sempat la juga pergi ber'shopping' kasut kat BATA Giant Batu Caves.



Bata 'Comfit' ni memang selesa sangat kat kaki aku. Bukan apa, dengan saiz kaki aku yang agak besar, saiz 10 tu..., mana la aku nak mencari kasut yang benar-benar selesa nak di pakai. Bila aku masuk je BATA ni, memang best la.. Kira kalau 10 bintang tu, aku bagi 11 bintang! Terlebih laks 1 bintang. Hehehe.. Harganya tak lah mahal, dalam RM65.99 .. Haa... murah dan amat selesa di pakai! Korang kalau korang nak cari kasut, aku suggest kasut kat BATA. Tak caya, korang cuba la masuk butik BATA. Design pun dah pelbagai.

Okey, stop promote about BATA (walau tak dibayar oleh BATA pun. Hehehe).Today, aku nak share 1 ke-kreatifan aku dalam mengendalikan fail.


Haa. Cantik tak? Idea ni pun aku ambil kat pejabat lain. Tapi cantik kan! Kat tempat aku tak ada printer color, so, another alternative,  print hitam putih pada kertas warna. Hasilnya?? Wow!! hehehe.. Ramai juga yang puji hasil tangan aku ni. Kebetulan pulak memang aku nak cari gambar kereta n motor sebab fail tu memang untuk fail kereta n motor.


So, yang ini yang CC. Hahahaha.. CC tumpang glamor jap kat blog ni yeh..






Emm... This week is very weak for me..  Trusted me!! Lunch pun dapat makan nasi goreng yang dibawa dari rumah sahaja. Tak sempat nak gi kafe nak beli belah makanan.hahaha... Makan nasi goreng dengan air kotak... Sedap tak? Lagi pun kafe yang ada menghidangkan lauk yang sama setiap hari.... Bosan laa...

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"