Wednesday, March 27, 2013

Morning Everbody

Mulakan pagi Rabu dengan Bismillah.... Mood agak ceria dengan tema biru firus. Haaaa..... Rasanya hari ni kerja tak lah banyak sangat, tapi agak banyak jugak..






Aku sebenarnya nak bgtau, aku suka sangat dengan shawl ni sebab shawl ni lebar dan besar! Jadi memang sesuais angat lah dengan aku yang saiz agak comel ini. Juga memberikan aku keyakinan ketika memakainya. Cheewahh!! Dah macam iklan dah. Huhu.. Bukan apa, baju ni pun aku jarang pakai..  Sebab cantik sangat kot... (hehehe)... 

Jadi, bila dah sampai angin kus kus aku ni, aku pun terambil gambar nih..




Emmm.... yang pertama tu, kat atas meja aku.. kat sudut komputer. Ada coklat ferrero dari Japan, sebab ada member gi Japan, balik bagi ni katkitaorang. Hehhehehe. Kat bawah tu gambar sudut lain di meja aku (side table). Memang tempat letak makanan.. Hehehe.... Beg Rakan Cop tu sebenarnya beg untuk aku keluar masuk washroom. Almaklumlah, orang perempuan.. Bila masuk jerk ada nak pakai itu, nak pakai ini, nak touch itu, nak touch ini... Sudahnya aku letakkan semua dalam satu beg. Comel kan...?

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"