Thursday, February 21, 2013

Kasut BATA ku....

Emm.... Dari dulu lagi aku memang ada masalah mencari kasut untuk kaki aku nih. Sebab kaki aku kembang depan! dAH LA TU, SAIZ 9 ATAU 10... hehehe... But, aku tetap bersyukur kerana mungkin ada hikmah disemua kejadian Ilahi... So, semalam lepas aku balik kejer, aku terus ajak my hubby gi Festival City untuk cari kasut kejer aku.. Jalan punya jalan, masuk satu ke ke satu kedai, design pun cantik-cantik, tapi bila fixkan kat depan kaki, kompom sakit!! aduhhh..... tetiber mata aku terpandang kedai kasut Bata.... Sebenarnya my first impression kat BATA nih, BATA nih hanya untuk selipar. So, selalu memang aku lalau jerk depan kedai tuh.. Tapi kali ni kaki aku laju jerk nak masuk dalam.. Maka aku pun masuk lah sampai cuci mata.. Las-last, aku terpandang satu kasut nih, memang cantik (untuk kasut pergi kejer), tak fancy pun, tengok pun macam jenis utk kaki kembang depan. pas tu aku mintak la dengan pekerja tu saiz 10, memang ada! hehehe... Tapi for the first time nyer, saiz tu besar utk kaki aku! Then aku ambik saiz 9. OMG!! I LIKE IT VERY MUCH!! VERY-VERY COMFORTABLE!!!!





Terlalu selesa untuk kaki aku! terus aku jatuh cinta pada BATA nih. Harga pun memang akat berpatutan. Kasut aku nih harga RM49.90. Murah kan! Tapi memang selesa! Tinggi tumit pun dalam 2 inci. So, aku pun beli lah kasut nih, siap beli dengan stokin sekali. Aku dah pasang angan-angan, lepas ni kompom aku beli kasut kat BATA jerk...




1 comment:

  1. terima kasih informasinya semoga bermanfaat untuk semuanya gaes
    https://batubatajepara.com

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"