Sunday, February 10, 2013

Heliza Helmi

Semalam aku baca surat khabar. Tetiba ada lak berita pasal Heliza Helmi. Korang kenal kan? Well, kau memang minat sangat dengan Heliza Helmi. Nak tahu kenapa? Emm, aku pandang cara dia berpakaian. Memang sangat sopan.. Sebagai seorang muslimah, aku memang tabik spring kat dia... Walau pun dia boleh dikatakan seorang selebriti sekarang ni, pakaian dia langsung tak menonjolkan aurat dia.... Hehehehehe...Aku pun selaklah web utk cari profile Heliza. Cari punya cari, jumpa lah yang ini dari sumber : http://azfar9897.blogspot.com/2011/01/biodata-heliza-helmi.html

NAMA: Nur Heliza Helmi

PANGGILAN: Heliza

NAMA MANJA : IJA

TARIKH LAHIR: 3 Februari 1986

USIA: 24 tahun

ASAL: Kuala Terengganu

KERJAYA: Penyanyi, pengacara, pelakon dan Pengarah Urusan Heliza Helmi Productions Sdn Bhd (HHP)

HOBI: Menyanyi dan membeli-belah

PENDIDIKAN: Ijazah Sains Pendidikan (Biologi & Kimia) dari Universiti Malaysia Sabah (UMS)

PENCAPAIAN: Tempat keempat AF5, duta Astro Oasis (saluran l06), Finalis Pelakon Wanita

FILEM: Syurga Cinta

SAHABAT KARIB : Ujang 9897
























Harap-harap Heliza akan terus kekal dengan imej sebegini... Aku memang sokong sepenuhnya kepada Heliza. Go go Heliza!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"