Sunday, February 24, 2013

Ada apa dalam beg saya!!

Aduhhhhh..... Ni dah macam citer terjah dah ni.... Meh kita sesama citer ' Ada apa dalam beg saya!"
 Haaa.... Kalau korang kan, korang letak apa dalam beg korang?




 Korang rasa aku sesuai tak pakai tudung color pink ni? sebab aku tak pernah ada tudung warna pink.. Hehehehe

Ni la beg aku sekarang. Cantik tak? agak nice jugak lah. Harga beg ni RM75. Memang ssangat sesuai untuk gi kejer atau gi jenjalan


 Yang ni pulak beg tangan + purse. Dah tahu kan purse tu dari mana? hehehe... Mahal tau..... Tapi duit dalam tu tak lah sebanyak harga purse ni..


 Yang ni memang wajib ada dalam beg. Kalau tak ada, macam mana lah nak gerak mana-mana. Ye la, dengan lesen memandu, ic, kad bank, semuanyer lah sumbat kat situ. Tapi purse ni best tau sebab banyak tempat letak kad.


 Yang ni pulak roll-on perfume 'Woman Of Earth' dari Avon. Yang ni memang sentiasa dibawa sebab senang nak roll kat tangan. La ni bukan kat tangan jerk, kat baju, kat tudung. kat seluar, semua roll jerk.. Yang penting wangi...


 Yang ni memang wajib lah. Dah tentu HP wajib tu...


 Yang ni lagi penting! Kalau tertinggal hp pun tak ada, jangan tertinggal pas kejer nih. Oh ye, pas ni memang sentiasa je ada dalam beg aku sebab aku takut kalau aku keluarkan, aku terlupa nanti.


 Yang ni lipstik dari Avon. Memang sentiasa ada dalam beg aku.


 Yang ni pulak bedak compact. Hehehe.. Jangan tanya tau naper cam tu sebab aku tak beli 'rumah' dia, aku cuma beli refill dia. Refill ni aku belu jenama Maybelline. Kira memang sesuai sangat dengan kulit aku..


 Yang ini namanya pen. Tak mustahak sangat tapi memang aku standbyekan 2 batang pen dalam beg aku. Bukan apa, kalau tetiber pergi pejabat pos ke, pergi bank ke, kalau kena tulis slip tu, boleh terus guna pen yang ada dalam beg.


 Teeetttt.. Yang ni memang WAJIB.. WAJIB okey... WAJIB ada dalam beg aku.. Sebab tabiat aku, kalau aku ke washroom, lepas buang air kecil atau besar, memang aku akan pakai bedak... Wangi tak? hehe


 Yang ni kalau aku teringat nak bawak, baru aku bawak sebab earphone ni aku guna kalau aku tertinggal bas nak balik. Kiranya kalau naik erl tu leh la dengar lagu dalam tu... Hilang ler boring...



 Yang ni pulak, thumbdrive. Memang sentiasa ada dalam beg aku sebab kalau aku nak save dokumen, kejer aku dah jadi senang.


Yang ni pulak sudah tentu kena ada! Charger hp! Wajib tuh!

Haa..... Itu lah senarai barang-barang yang akan ada dalam beg aku. Tak banyak kan. Lagi satu, payung lipat. Tu memang kena ada kat dalam beg aku sebab kalau aku pergi balik kejer dalam cuaca hujan, leh gun payung tu... :D


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"