Sunday, February 10, 2013

Carlo Rino.. I Like!

Bila dah tengah-tengah bulan selalu jerk pikir pasal nak shopping kan! Time dapat gaji, tak pikir laks. Cam maner nih.Aku sekarang dalam mood untuk pindah rumah. Bukan apa, before that, aku kejer kat IPD Gombak, then dapat berek di sana. Pas tu aku dapat bertukar ke Jabatan Perdana Menteri, of couse lah aku kena keluar berek. :D  So, sekarang aku tengah sibuk-sibuk packing barang untuk pindah rumah.

Time ni aku nak siap-siap nak gi breakfast dulu.. Hehhe

Back to our story. Nampak tak wallet yang aku pegang tu.. Itu lah wallet idaman aku yang aku dapat beli. Wallet tu dari Carlo Rino. Cantik-cantik jugak design bag n wallet dari Carlo Rino ni. Time ni aku beli wallet tu dalam RM320. Kira pejam mata jugak lah nak beli wallet ni. Hehehe.. Bukan apa, untuk kepuasan diri. Kadangkala, kita kena beri juga 'reward' untuk diri kita sendiri sebagai menghargai apa yang telah kita buat untuk diri sendiri. Tul Tak?






Sekarang ni kalau aku gi window shopping, aku suka tengok-tengok kat beg dari sembonia, guess atau carlo rino sebab design diaorang bagi aku nampak girly n agak fancy sedikit, but for sembonia, i like nak cari beg untuk gi kejer. So far, setakat ni aku hanya ada beg dari Coach untuk beg kejer aku. Tapi beg tu dah 1 tahun dah. Dah sampai masanya aku nak pikir nak beli lain kot.. Tu pun tengah dok kira-kira bajet jugak tuh.





Emmm.. Mana satu nak pilih ye... Tapi kena tengok label harga dulu... :D
Wokeh lah dear... Aku nak tido dah... Ngantok dah ni.. See u later... :D

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"