Sunday, June 27, 2010

Our Planning Today!!

Our planning today!!! Tak de kemana-mana pong. Hehehe.. Sajer buat gempak cikit. Hoho.. Jap lagi nak gi umah sedara abah kawinkan anaknyer. Tak jauh, kat Pinggiran Batu Caves jerk. Huhu. Rasa perut cam meragam jerk. Amin, Tak makan lagi nie. Harus gi sarapan. 

Baju my hubby pun tak gosok lagi. Apa? Tak payah gosok? No no no no....... (sambil goyangkan jari. Hehehe) Tak baik tau... Jap lagi i gi gosok ler.... Nak bagi ensem sikit.. Hehehe. Sikit jerk... Aku nak citer satu citer yang best nie..

Semalam aku nak kuar nak gi beli baju raya. Errr... baju tak beli lagi.. Sungguh!! Tak sempat, dah sibuk memanjang dengan fotografi. Nie start minggu pertama sampai minggu  ke tiga bulan 7 dah fully book. Itu yang aku planning nak beli hari semalam. Yang aku tahu, start semalam kul 12.00 tengahari, jalan kat kl tutup sebab diaorang buat larian kebangsaan. Aku planning nak naik lrt jerk. Dah siap-siap nie, my hubby drive nak ke lrt Gombak. Sampai jerk Lingkaran tu, keter tak gerak!! Terus aku patah rumah balik sebab kul 5.30 petang tu aku ada appoinment dengan customer pasal fotografi nie. So, sudahnyer, aku makan kedai mamak jerk la dengan baju lawa-lawa tu. Huhu

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"