Saturday, June 26, 2010

Jamuan Perpisahan

Hari Jumaat semalam, aku sempat ke Bahagian Dasar, KPKT sebab dipanggil untuk jamuan perpisahan. Seronot nyer!! Memang banyak sangat makanannya. Nasi lauk kampung, ulam-ulaman, ada buah, pemanis mulut, macam-macam lagi. Aku makan sampai kenyang giler! Hahaha... Giler weiii!! Tetido aku kejap. En Zaidi pun ada. Aku siap ler bantai dia "sebab pesan En Zaidi ler saya tukar kat IPD tau. Tak best giler....." En Zaidi senyum jerk. Boleh lak kata "bukan salah saya..." Huhuhu...

So, nothing happened. That day, aku mc satu hari. Walawei!! boring siuttt.... tak tau nak buat aper. Dok umah dok main internet jerk la kejer nyer.

 Thanks su sebab ambik gambar nie.. Mujur su ada kamera. Huhu....

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"