Sunday, June 13, 2010

Kat Melaka Pulak...

Salam semua...
Okey, kali nie job aku kat Bukit Rambai, Melaka. Dah dekat sangat dengan pantai. Hehehe


Last minute baru nak booking hotel, jadi dah tentu-tentu semua penuh. Mujur dapat kat Semabok Inn. First impression, tak ok sangat sebab harganya memang murah, dalam RM70 satu malam. Tapi aku jamin korang memang patut tempat kat situ. Bilik dia kalah first class room tau!! Serius!! Aku stay sini sampai Isnin. So, check out nanti terus singgah umah kakak ipar aku sebab anaknya masuk hospital, kena gigit ngan anjing. Cian dia... Aku sampai sini dalam hari jumaaat kul 2 lebih. Jem jugak sebab kebetulann sama waktu dengan SUKMA kat Melaka nie. Ingat malam nie nak makan ikan bakar kat Anjung Batu, tapi tak sure lagi.. Jalan banyak tutup sebab SUKMA. Tapi tak pe, ada jalan lain. kot. Hehehe. Okey lah.. Aku nak bersiap. Kul 3 nanti aku nak kuar sebab pengantin request outing shoot hari nie... jadi, aku nak ambik sunet view. Walla.....!!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"