Saturday, June 27, 2009

Transformers



Today aku nak tengok wayang Tansformers kat KLCC. Lama gak rasanyer tak gi tengok wayang.
Kali ni my huby kejer. So, aku kena uruskan rumah dulu, pas tu wat telur scrabel (aper-aper ntah). Hehehehe.. Takut tak sempat. Katanyer wayang kul 3.

Masa kecik-kecik dulu aku ingat lagi, main robot-robot. Masa kecik dulu aku berkawan dengan bebudak lelaki. Budak perempuan kurang. Tapi tu masa kecik la.. Main panjat pokok jambu kat depan rumah, sampai ada gak lah yang kena tarik telinga (tu aku ler tu..). Pas tu main sorok-sorok. Korang tau tak lagi main galah panjang? main getah? dulu kira aku boleh gak lah lepas lompat kalau getah tu tinggi budak darjah 4 sekarang.. Hihihi.. Tapi kalau main galah panjang, sure aku kalah! Bukan apa, aku cukup tak suka kalau bab nak lari laju-laju ni.. Orang kata budak pompuan tak elok lari laju.. hihihi..

Ha, lagi satu, aku ni memang kuat menyanyi kat dapur. Mak aku selalu marah kat aku, kata nanti aku kawin dengan orang tua.. But at last........ hihihihihihihhihihihi...


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"