Monday, June 22, 2009

Hello Semua !!


Assalamualaikum..

Lama tak buka blog. Salam kepada semua blogger.

Anyway, rasa letih sangat hari ni. Ye lah, permulaan minggu, Isnin, boleh lah dikategorikan sebagai "Hari letih Sedunia". Dalam letih, aku capai gak kunci kereta demi mencari rezeki yang halal. Alhamdulillah. But, can't wait until this Friday!! No!! Every Friday! couse sabtu dan ahad off!! means boleh tido sepuasnya...!!

: >



Kadang-kadang aku terfikir gak, kenapa lah tak buat hari kejer selang sehari cuti..... "Kih Kih Kih... Ingat ni pejabat abah aku"

Well, at lease, aku tak terlambat pergi kejer. Dalam keter, aku pasang lagu MP3. Canggih woo..... Suami aku belikan pemain MP3 dalam keter aku. Suami????

YESS!!

Aku dah kawin dah, 22.11.2008. Tak sampai setahun lagi. Tapi belum ada reski anak lagi. Insyaallah, reski tu ada, cuma lambat atau cepat saja. Meriah gak sebab aku anak sulong dan suami aku anak bongsu. Hehehe.. Ngam tak? Orang tua kata air bertemu tanah.. Tapi iye atau tak, wallahualam.. Aku pun kadang-kadang kompius gak dengan statement orng lama-lama ni....

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"