Monday, June 22, 2009

Bersanding Belah Suami AKu

Emmm....
Ni pulak majlis belah suami aku, seminggu lepas majlis belah aku. Cantik tak baju tu? Tapi masa ni badan aku tengah naik giler-giler! Ye lah, dah ada suami, kena la makan sekali kalau dia makan. hehehehe.... Masa tu, yang convoi dengan keluarga aku adalah dalam 20 biji kereta. banyak tu.... Ramai sedara mara aku yang ikut convoi sekali... Masa nak pergi tu, aku lak yang sibuk-sibuk nak hias kereta pengantin, walhal baju pengantin dan tersarung kat badan. Kan dah kena marah ngan mak aku. Padan muka aku.. hihihihihi.... Masa on the way nak ke Nilai dan berhenti untuk tol Sungai Besi, punyalah ramai yang tengok aku. Giler...!! Rasa cuak pun ada.. Yang bestnyer, last-last minute baru kakak ipar aku bagitau pelamin dah ada. Anyway, memang cantik lah pelamin tu. Konsep komtemporari. Simple but nice..!! Very-very nice...!! I like it..!!!! Cuma pada member-member suami aku, kenapa balik awal sangat???? Mungkin masa merenjis pengantin tu take a long time .... Sabau je la. Hihihi.. Almaklumlah, sedara mara belah kedua ibu bapa aku ada 13 orang, belum lagi campur jiran tetangga yang nak join sekali.. Bukan apa, senang, lepas merenjis leh lepak kat Nilai 3 !!! I know it.. hihihi.... Aku stay kat rumah mak mertua aku dalam 4 hari. Lepas tu aku kena balik sebab suami aku nak kejer. Kejer pun kejer gak beb..... Kawin pun kawin gak..... hihihihi........

Anyway, thanks we all ucapkan pada ibu bapa, adik beradik, saudara mara, rakan taulan yang banyak membantu untuk kedua-kedua belah majlis kami. Tanpa anda semua, majlis kami mungkin tak akan berjalan lancar. Kepada tetamu yang hadir, terima kasih banyak. Dan kepada pemberi hadiah, terima kasih jugak banyak-banyak. Lengkap jugak peralatan asas dalam rumah aku. hihihi... Tu pun banyak lagi, sampai suami aku kena beli satu almari khas untuk simpan hadiah-hadiah kawin kami ni.. Kami minta maaf kalau-kalau ada yang terlepas pandang atau yang tak terlayan...... Terima kasih semua...

So, after this, nak gi honeymoon...!!!

Chiaaawwwww....!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"