Thursday, June 25, 2009

Balik Awal... Please.....

Hei Guys....!!
So, hari ni aku balik awal kejer. Banyak nau urusan. Nak gi Tabung Haji, then yang paling penting, petang ni kakak ipar aku nak datang. For sure teruja! Bukan apa, almaklumlah, sejak kawin ni, jarang masak sendiri kat rumah. Biasa bungkus kedai jerk. Ni dah mula gelabah. (bukan apa, jimat kos, berdua jerk..... ) Pikir punya pikir, aku pun membeli lah lauk pauk kat luar (aiseeeyyy.. Kedai lagi.) Aku sempat sound suami aku, kalau kakak ipar tanya, cakap ayang yang masak... hihihhi..

Hari pulak memang hari gaji. Best betul !! Tapi my husband already talking earlier to me, jangan membazir.. EEmmm... Kekadang betul gak kata suami aku ni.. Semalam my husband sempat booking tiket wayang citer TRansfomers. Dia kata tempat duduk hampir penuh. So, this weekend aku nak habiskan masa jalan-jalan tengok wayang dengan suami aku. Perggghhhh!! Mesti orang pandang dan mengumpat "Alamak minah ni, orang lainpun bercinta gak..." (hehehe.. Aku mana pernah berprasangka baik...).

And now, i'm going to seat and sleepppppp... zzzzzzzzzzz
So tired........ You know,
aku kat umah dah sekarang ni. Tengah prepair untuk kakak ipar aku datang. So, see you guest soonnnn........

Chiiaaawwww.....!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"