Tuesday, April 2, 2013

Sifir Siput!! Cepat Beratur Semua!!

Dengar bunyi pun dha nak tergelakkan.. Hehehe... Wokeh..... Ni la videonya Sifir Siput...


Hahaha.. Memang lawak giler kan! Nak tahu apa puncanya? Wokeh.

My Jabatan ada buat kursus di Hotel Sri Costa, Melaka bermula pada 29/3/2013 hingga 31/3/2013. Kitaorang bertolak dari Putrajaya lepas solat Jumaat dalam kul 3 petang. So, sampai sana dalam pukul 5 petang. Malam tu ada kelas. Tapi aku memang tabik psring kat penceramah ni sebab dia memang memahami keadaan kami yang memang dah macam ikan sardin dah penatnya. So, malam tu kelas dipenuhi dengan aktiviti berkumpulan. Salah satu aktiviti tu, kami perlu buat pasukan rantaian. Kiranya kalau dia sebut 7, maka kami kena ada 7 orang dalam satu pasukan. So, lepas satu gorup, satu group yang keluar. Yang tinggal tu punyalah konfiden yang diaorang dah menang. RUpa-rupanya yang tinggal last tu yang kena denda. Haahahaha.. nak tahu denda apa? Haaa.. tu la denda Sifir Siput.. Hahahaha.. Nak pecah perut aku dok gelakkan depa ni. Hahaha..

Aku dapat sebilik dengan seorang akak ni. Dia memang asal Melaka. So, aku tak yah la susah2 nak keluar sebab aku pun asal Melaka gak. Hehehehe.. Tapi disebabkan aku teruja nak naik Star Cruise, maka aku keluar gak la.

























No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"