Monday, April 15, 2013

Ikea vs Movie House

Hari minggu lah rasa macam nak rehat, tapi rasa macam nak keluar jugak. Tapi dalam fikiran asyik terpikir nak makan karipap kat ikea. Hehehe.... Ajak juga hubby, mujur lah dia tak marah. So, aku pun bersiap lah. Awal jugak lah aku keluar, dalam kul 10.30 dah gerak. Tapi bila sampai parking ikea tu, ramai jugak orang, tapi still ada kosong lagi. Tu yang aku suka pergi pagi2 tuh. Lepas makan karipap, aku gi jenjalan kat Ikea, tengok design perabut ngan kabinet dapur untuk rumah baru aku kat Bukit Botak tu.






























Lepas dah round satu pusingan dalam ikea tu (perrghh.. ras anak tercabut dah pinggang ni, aku terus pergi Ikano n Harvey Norman.Okey jugak lah. Yang menariknya, ada pulak show untuk Movie HOuse..














hahahahaha.. comelkan??!!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"