Tuesday, April 2, 2013

Alamak! Badan dah naik laa....

Tak boleh jadi nih. Baju kurung yang aku pakai selalu rasa dah ketat sikit. Alamak!! Tolong!! Badan aku dah naik!!!! Macam mana nih!!!! Huhuhu... Apa lagi, terus aku selak web atau apa yang patut. nak beli, mahal pulak. Mata ternampak pulak kat buku Avon (sajer nak promote avon mak aku.. hehehe), so, selak lah. Terjumpa pulak satu product atas nama 'Admire'. Emm... Macam okey jerk. Aku pun terus lah bergegas ke Avon lepas balik dari kursus.





Alamak! Gambar terbalik lah. Tak apa lah ye, yang penting dapat tengok. Hehehe.. Haaa, inilah product tu. Aku baru try 2 hari ni, yang aku perasan, bila minum Admire ni, perut kita tak rasa lapar. Biasa aku minum terus pagi2 sebelum gi kerja. Tak yah bancuh dah dengan air lain, gunting je plastik atas, terus suap dalam mulut. Rasanya seperti jus epal, memang sedap! Masa kat kedai avon tu, alang2 aku terus beli minyak wangi sebab masa tu orang avon tu kata kalau beli perfume sekarang ada diskaun 35%! Woww!! (ayat biasa kaum perempuan. Hehehe). Maka aku pun beli lah satu..



memang wangi! Aku pun suka sangat dengan perfume nih!! Isshh.. korang pun patut cuba product dari avon ni. Memang berkualiti!So, tunggu apa lagi! Jom lah kita gi butik Avon sekarang (bukan promote key....)

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"