Thursday, February 4, 2010

Letihnyer....

Hai laaa...
Letih sangat....


                                        
Sabtu lepas gegas ke Batu Caves nak shoot Thaipusam... Tapi time tu aku memang flat giler!! Bayangkan dengan selsema, dengan demam lagi..... Hingus tak usah citer lah, kompom meleleh..... Dengan panas terik..... Mujur la 'mereka' dapat berikan kerjasama yang terbaik! Hehehehe.... my hubby siap geleng kepala tengok 'keberanian' aku close up direct kat upacara tue..




Ahad lak pagi-pagi dah kena bertolak ke Sungai Besar, sempadan antara Selangor dengan Perak. Untuk majlis nie, aku TA dengan Bro Shah. Hehehe. Thanks bro... Aku n my hubby gerak awal pagi dalam kul 7 sebab majlis tu kul 10 pagi start. paling penting time make up  tu nak shoot. Oh hai.... Rumah nyer hampir nak kat tepi laut dah. Kompom lagi panas terik. Aku dengan selsema yang lagi teruk dari masa shoot Thaipusam tu.. Oh hai.... Sengsara sangat! Tapi demi tugas aku buat jugak. Hehehehe...

Mujur lah hari Isnin tu cuti umum.... Aku tido jerk.. Gambar pun tak edit lagi... Hehehehehe......

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"