Wednesday, February 17, 2010

Apa nak buat bila cuti yang panjang?

Emmmm...
Kira-kira memang lama gak cuti Raya Cina ni. Sampai4 hari wooo....
Aku pun tak tahu nak buat aper...
hari Ahad tu anak jiran sebelah rumah mak aku ada wat kenduri kawin.. So, aku balik Putrajaya ahad petang tu... Tido semalam. Isnin pagi tu aku bertolak ke rumah my mother in law. Hehehehehe... Selasa petang baru balik Selayang. ... Boring tul cuti lelama nie.,..... Alahai... Tapi yang bestnyer bila balik Putrajaya, dapat pasang langsir untuk Sliding Door jerk. Langsir tingkap tak siap pasang lagi., Hehehehe..... Yang harunyer, penyangkut langsir depan luper nak beli. Tu yang ikat guna getah je kat tengah langsir tu.. Kalau tak, gelap ler rumah... Nak tengok gambar? Aku luper nak snap sekeping dua gambar. Itu pun luper kan... Hehehehe

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"