Friday, January 8, 2010

Itu Aku laa..



Hei!!!
Itu aku laa...
Aku yang selalu gelak ngan korang...
aku yang selalu gi makan ngan korang....
Mesti korang dah ingat kan ?
: >

Hei..!!
Itu aku jugak...
aku la yang selalu ajak korang temankan aku gi Tabung Haji
aku la yang selalu join korang breakfast n lunch
laaa...
aku la yang tak makan nasi kerabu tu...
tapi kawan kita, Azah, buat nasi kerabu sedap!

Korang semua!
Ni aku la yang dulu selalu gi makan lunch luar opis..
Hehehehe
Tapi aku selalu kompius
Korang mesti tahu aku tak suka siapa?
Ha...
Betul...!!
Tapi itu rahsia kita tau!!

Haa....?
Korang dah tahu?
Orait la tu...
: >

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"