Tuesday, September 21, 2010

Raya lagi!! Kali nie di tahun 2010


Hahahaha.. Raya datang lagi! Setelah berpuasa selama sebulan (walaupun aku tak cukup sebulan, biasalah, pompuan kan.. Hehehehe), kini tiba masa untuk menyambut kemenangan bagi umat Islam seluruh dunia. Pada tahun 2010 ini, aku n hubby sepakat memilih color... apa ntah nie. Korang jawab ler sendiri yerk. Tapi yang tak bestnyer, warna manik di baju aku tak sama dengan warna sulam di baju melayu my hubby!!! Huuuuwaaaaa!!!! Tahun nie aku beraya juga di Melaka dulu sebab raya ke-3, my big family nak buat family day. 1st time tau! :D 

     Nie pulak gelagat adik aku yang bongsu. Adik aku yang tengah? Huhuhuhu... Tak mandi lagi.... Angah bucuk!! ye ye!! hahahahahaha...... Kitaorang pantang nampak kamera. Terus jerk macam model.
 
dan sekarang, tibalah sesi bersalam-salaman....
 hehehehe. sedih tak?


And.... This is my happy family!!

     Pada kengkawan semua, saudara mara, sepupu sepapat dan sebagainya, aku nak ambik kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin..... I miss you all...... Jumpa lagi di lain catatan. Bye... Nak gi raya dah... :D

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"