Wednesday, September 1, 2010

Again????? I like!!!

     Sekali lagi?? Perghhhh.. Memang sodap! Lagi sekali aku dapat makan steamboat untuk berbuka posa kat Flamming Steamboat. Memang sodap! Awal-awal lagi aku dah ambik 2 pinggan ketam. Ha? 2 pinggan?? Yes!! Dua pinggan tu.. Maka dengan sewajarnya, aku meratah lah ketam tu puas-puas, tapi tak boleh buas sangat, segan kat member-member my hubby. Nanti diaorang kata bini si Zali tu buruk lantak. Saper lagi, aku la tu.. Huhuhuhu... Dalam pada tu gak, aku pun kata, peduli apa aku. Hehehe.. Tapi tatasusila tetap jaga.. Huhuhu... Dah puas makan ketam, aku melantak makan ais krim puas-puas. Best pulak tu ais krim tu. Almalumlah, makanan free memang sodap!! Hehehe. Ha, saper sokong angkat kaki ramai-ramai ye! 

     Tapi ada member my hubby, memng tak leh lawan dia. Bayangkan, dari bukak posa kul 7 lrbih sampai nak ke pukul 9.30 maam, still makan jugak! Memang tak boleh lawan lah member nie sorang. Siap pergi tambah ketam, udang, dan seumpamanya lah!! Hahaha... dah bantai mata mengantok lepas tu... Parah nie, sat lagi aku nak memandu keter. Lalu aku pikir, baik aku rehat jap... Perggghhh... Memang best!

Jomlah ke sana !!!!!!!!!!!! Murah jerk tau! Lebih 150 jenis makanan. Satu kepala dalam RM23 sahaja!! Murah kan? Kan? Kan ? :D ~01092010~

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"