Saturday, September 4, 2010

Aktiviti hujung minggu pada hari ke 25 Ramadhan


     Final!! La nie dah 25 hari kita berpuasa. Bunyi mercun pun dah kedengaran sana sini. Persiapan raya? eemm.. boleh la kot.... Tapi la nie baru buat 2 jenis kuih raya! Huhuhu... Sedih kan? Nak cari masa, punya lah payah. Tu, nampak tak telur dah ada dalam 2 bekas? Ha..... tu la........Hari ni cuti, leh la siapkan kuih raya nie. Tak la asyik tertangguh ajerk. 


     Lega rasa sikit sebab dah selesai kemas umah, mop umah, basuh bilik air, cuci mbaju, sidai baju.. Alhamdulillah..... Berkilat tak lantai umah aku?? Cuma langsir jerk belum pasang lagi....



     Ini pulak dapur umah aku.. Kemas tak? My hubby yang pasangkan rak tu... Dapur aku nie kombinasi dari IKEA n TUPPERWARE. Hehehehe..... Aku suka gak dengan dapur aku nie. Ye la, walaupun kecik, nice created. 


     Yang nie pulak, antara koleksi novel yang aku kumpul. Banyak tak? Yang paling best, novel kerya Ramlee Awang Murshid. Perggghhhh... Mantap beb..

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"