Wednesday, July 14, 2010

Majlis Hari Jadi Si Comei Mama Aishah

Hehehe... Dalam pada sibuk dengan job, sempat jugak berkunjung ke rumah member, Sha. Dia buat majlis hari lahir untuk anaknya yang comei sangat tuh!!!

Sebenarnya hari tu aku ada photography wedding kat Masjid Wilayah sampai ke petang. So, petang tu, aku terus je join konvoi ngan member lain gi umah Sha. Umah Sha ni pulak kat Tasik Permaisuri, kira kondo la....

Inilah dia si comei mama Sha tu. Cantik kan!! Aku suka tengok mata dia, bundar sangat!!!!

Aku tak tahu anak saper nie, cuma yang aku tahu....
AKU TERSANGAT SUKA KAT RAMBUT MAGGIE DIA TU...!!!!!

Saper tak makan rugi woooo...

Hai, sempat 'anyam ketupat' lagi ker...... Huhu. Panas.. panas...

Steady jerk suami Kak mas nie....

"Tadaaa!!! Aku dah sampai...!!" dengan aksi gediknyer... Huhuhu

Aku nak komen ke tak nak, nak ke tak nak... Kompius jap..


Keluarga bahagia........ Cayalah Aina!!

Hai, marah anak nampak.....:D

Makan, jangan tak makan.. Huhuhu

Anak saper la ni.. Huhuhu

Mai bergambar ramai-ramai!!


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"