Friday, July 23, 2010

Jenjalan di Mersing, Johor

Kali ni aku dapat job kat Mersing, Johor. Alhamdulillah, walau pun jarak perjalanan memakan masa hampir 6 jam (+ sekali dengan berhenti rehat. Huhuhu), akhirnya sampai jugak. 

Haa..!! Nampak tak muka aku penat?? Huhuhu

EEmmm... bawak pun slow gak... Aku bawak keter bergilir dengan my hubby. Sian jugak tengok my hubby bawak keter sorang-sorang dengan mengantok. Hihihi.. Sebenarnya sajer nak test jalan. Huhuhu...  

Nie level bilik aku. Level 1. Huhuhu

hiihihihihi
Ni bukan aper, dah penat makan. Huhuhuhuhuhu...

 Alamak!! Suami siaper la ni menonggeng lak.. Malu ah!!

 TIMOTEL HOTEL!!!!


Kat Timotel Hotel la ni aku menginap. Memang puas hati!! Sangat-sangat!!! Kalau korang gi Mersing, gi la menginap kat Timotel Hotel ni. First class tau!! Huhu

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"