Saturday, July 3, 2010

Cantik tak?

Cantik tak design banner dari my hubby?


 Di suatu petang yang tak berapa petang....
Satu panggilan telah ku buat terus ke suami ku....

Aku :
Abangggg.... (dengan nada manja... Hahahaha....)

My hubby :
I ye sayang........
Aku :
Ayang nak mintak tolong leh tak?????

My hubby :
I ye......

Aku :
Ayang nak mintak tolong abang designkan banner utk Majlis PERKEP esok... Nanti ayang emelkan abang apa yang nak dituliskan dalam banner tu tau!! Letak dua lambang, lambang polis ngan PERKEP tau!!

My hubby :
Ayang nak bila?

Aku :
Dalam 1 jam lagi...

My hubby :
Mana sempat sayang... 

Aku :
Alaaa... tak pe lah......... (dengan nada merajuk yang melampau.. Hahaha)

My hubby :
Ye laaa..... Nanti emelkan abang semua yang nak masuk dalam banner tu ye

Aku :
Mekacih abang... MMMuuuuaaahhhh!!!

Hehehehe.... dan itu lah hasilnyer.... Cantik kan?????!!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"