Tuesday, October 13, 2009

Bengkel Sistem Klasifikasi Fail Siri II

Time ni aku kursus kat Hotel Seri Malaysia, Genting Highlands...
Thanks to staff Arkib Negara sebab conduct kursus hari tu...


So far, okey lah....
Tak ada masalah...
Aku pergi ngan member aku, Maslina....



You all nak tahu, ada peristiwa kat sini...
Sepatutnya kursus start hari rabu malam, kul 8.30 malam...
Aku ngan Mas naik Genting ny my own Myvi...
So, kitaorang sampai early night, dalam kul 5.00 petang...
Dalam schedule, check in dalam kul 6 petang...
Urusetia nampak macam dah sampai...
So, kitaorang terus chek in. Dalam kul 8.00 malam, kitaorang dah siap-siap nak gi kelas.
Bila turun makan, rupa-rupanya urusetia bagitau kelas malam tu tunda kul 9 malam.
Nasib baik kau tak bwak lagi lap top turun.
So, lepas makan, kitaorang naik bilik.
Dalam kul 9 malam, aku dapat call dari urusetia, diaorang bagitau malam ni punya
kelas tunda esok... Sebab?
Sebab rombongan kursus baru sampai.
Risik punya risik, rupa-rupanya bas dari KPKT bertolak dalam kul 7 lebih malam..
Aku punyalah mengutuk..
Kalau tahu, aku ngan Mas nak naik cabel nak gi Genting..
Ni dah lewat baru nak bagi tau..
Hampeh la.....
Last-last kitaorang pakat nengok tv kat bilik jerk...
Hai la, nasib baik rancangan tv join Astro...


Tapi satu menu yang aku tak dapat luper.
Korang tau aper...?
NASI GORENG TOM YAM....!!!! SEDAPPP...!!!
SEDAAPPPP SAAANGGAAATT...!!!
Kitaorang punyer teringat sampai termimpi-mimpi....
Try buat, tapi tak sama gak,......
Huuwaaaa....!!!
Seri Malaysia Genting..... Leh bagi resipi tak...?????
hihihihihihi....




BENGKEL SISTEM KLASIFIKASI FAIL SIRI II
7 - 9 OKTOBER 2009 (RABU-JUMAAT)
HOTEL SERI MALAYSIA, GENTING HIGHLAND

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"