Friday, October 16, 2009

Birthday Aku...

Happy Bitrhday To Me...!!!
Tak sangka dalam diam tak diam, umur aku dah menganjak ke 27 tahun...
27? Yeeeaahhhh!! Still Younger... hihihihi...


Cantik tak?
Inilah hadiah dari my hubby...
He give me rantai kaki emas...!! Soo sweet..........
Terima kasih abang.....
baru teringat, abang pernah tanya, nak hadiah apa utk tahun ni?
Ayang tak cakap apa2, cuma minta keikhlasan dan ketulusan hati
dalam melayari hidup berumah tangga...
Dan tak sangka.....
My Hubby belikan rantai kaki utk aku...
Patutlah bila balik kejer ternampak paper bag dari Poh Kong....
hihihihihi....
Love U HoNeY........
MMuuahhh!!


My cousin n my younger n youngest sister....
Thanks to you all...
Sebab hadiahkan kaklong dengan kek ais cream!!!
Sedap.......
HIHIHIHI... Nak potong kek memang keras...!!


Ingatkan tak ada kek, dah rasa nak nangis...
Lari masuk bilik, my hubby pun follow...
Siap pujuk lagi dalam bilik....
Sambil berbisik.. "tak apa lah yang.. Tahun ni tak ada kek...
Hadiah pun tak ada, cuma doa dipanjangkan usia...."
Aku tak pandang dah anak mata hubby..
Air mata dah nak menitik...
Siap ada kata maki..... "apa lah, belikan lah kek...
Yang kecik pun tak apa, asalkan ada...
Yang coklat, yang krim, yang pasang lilin..."
tapi tak sampai hati nak kata...
Tak lama lepas tu, dengar orang panggil...
Alamak, nak apa lagi...
Rupernyer nak bagi surprise...
Kek ngan hadiah kat atas meja...
Dengan sate, kuah kacang, nasi impit...
Mak aiii!!!
Banayak reski depan mata...
Aku naik malu....
Nasib baik tak meleleh air mata...
Kalau tak, comfirm kena HAHAHAHAHAHAHA!!!!!


For me...
Aku berazam utk jadi yang terbaik...
menjadi isteri yang terbaik..
menjadi pendengar yang terbaik....
menjadi penjaga yang terbaik.....
dan menjadi ibu yang terbaik....
Insyaallah.....
Betul tak kengkawan....!!


Utk kengkawan....
Aku wish....
Semoga kalian menjadi kawan aku yang terbaik...
dan moga kalian menjadi kawan yang mengenal kawan...
Dan aku doakan kalian...
menjadi apa yang kalian harapkan......
Insyaallah....

SELAMAT HARI LAHIR SHALIZAH...!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"