Monday, January 23, 2017

SUSPA BEAUTY - produk skincare yang berasaskan Bahan Organik

Assalamualaikum w.b.t. semua..

Sihat tak?

okey.. Today is Monday... Semua dah tau kan... Atau pun lebih dikenali sebagai Monday Blues... Hahahahaha... Citernya malas nak buat kerja la ni ye.. Tak jugak kan... hahahaha

Today, saya nak review sikit pasal produk skincare ni. Memang best. nak tau apa?








Yeaahhhh !!
Yess !! SUSPA BEAUTY !!
Sangat best !! sebab apa saya kata sangat best??

Okey, let's start the story.

Sebelum ni saya dah guna pelbagai jenis jenama produk sincare, dari yang semahal set sampai la yang sabun rm2 satu ! Paling lama bertahan pun sebulan. Lepas tu kulit saya jadi sangat teruk! Alahan, merah2, sampai satu ketika kena cahaya matahari pun sakit. see ?? Teruk tak?

Then, satu hari tu, member opis ada rekemenkan satu produk ni. SUSPA Beuty Skincare. Mulanya biasa la, bila dah kena macam ni, rasa malas pun ada. Hold dulu. Dalam sebulan macam tu, baru la tergerak hari nak cuba.

Masa mula2 cuba tu, cuak jugak rasanyer. takut tak serasi macam produk yang sebelum-sebelum ni. Mujur time tu ada trial set lagi. So, apalagi, cuba la.. So, 1 minggu kendian, rasa kulit tak macam sebelum ni. Rasa selesa sangat, then tak rasa sakit. Okey, masih tak percaya lagi. Terus pakai sehingga hampir 1 bulan, sehingga ada satu hari member tegur "Sha, glowing nyer kulit muka. Dah kurang dah lubang pori2 tu.. Dah sekata. Kau pakai apa? Aku nak try jugak la.." Terus saya malu sendiri. Hahahaha. Kalau korang kena puji gitu, mesti malu kan.. (malu gedik namenyer... hahahaha). So, saya terus kaluarkan salah satu produk tu, krim siang. Kebetulan pulak memang krim siang tu selalu ada dalam hand beg saya, kalau lepas solat boleh pakai. Hahahaha....

Dari situ, dari set trial terus saya order normal set. Sekarang ni saya dah tambah set saya dengan toner dan serum !! See !! Terus serasi dengan kulit muka saya. Rasa pedih di bawah cahaya matahari pun tak rasa dah. Yeaaayyy !!

Korang semua, kalau korang nak tau, produk yang menjanjikan result yang cepat dalam masa 3 -4 hari adalah sangat merbahaya buat kulit. Ini kerana ia mengandungi kandungan merkuri yang sangat tinggi kepekatannya. Better cari produk skincare yang menjanjikan result yang tidak terlalu cepat. Kenapa? kerana produk memerlukan masa untuk serasi dengan kulit dan SUSPA BEAUTY merialisasikan impian anda dengan cara semulajadi. semua produk SUSPA BEAUTY adalah berasaskan bahan organik. haa.. best tak? Itu lah yang diperlukan oleh kulit ASIA.

Korang, kalau nak dapatkan nasihat serta tunjuk acar bagaimana menggunakan SUSPA BEAUTY, boleh je pm atau wassup saya 011-11565657.

Hehehehe... Saya dah rasa freedom kerana kulit saya sudah tiada masalah lagi... !!! Yeaaayyy !!!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"