Monday, January 14, 2013

yE yE! Akhirnya!!

Akhirnya!!
Stelah bertungkus lumus menghantar surat tukar, akhirnya...

" pada hari itu... di Klinik Selayang Baru..
Aku memang rasa tak sihat badan, terpaksa ajak en. hubby bawak gi klinik... Entah kenapa rasa pening kepala yang teramat sangat..

Masa tengah tunggu gilirannak masuk bilik doktor (almaklumlah, tunggu bukan main lamanyer..) saya dapat satu panggilan..
     Pemanggil   : Hello
     Aku : Ye
    Pemanggil : Puan Shalizah binti Dol ye?
     Aku : Ye saya. Dari mana ye?
     Pemanggil : Saya En. Farihan dari JPA
     Aku : dari JPA? Okey.. (padahal dalam hati dah berdebar-debar dah ni... :D)
     Pemanggil : Hari ni kerja tak? ke tak kerja?
     Aku : Hari ni saya cuti, saya ke klinik sebab tak sihat
     Pemanggil : Kalau macam tu, tak mengapa lah. Saya poskan surat pertukaran puan.
     AKu : (Bagai nak menjerit!!) Apa? Surat tukar? tak pe, tak pe, saya gi sana ambik sendiri hari ini jugak.

Hehehehe.... Aku dengan berkobar-kobar terus tepon mak aku. yang bestnyer, mak aku siap nak ikut, katanya nak gi jenjalan kat Alamanda. hahahahaha.. Aku dah gelak sakan dah.  Masa tu adik aku yang bongsu pun tumpang sekaki gak nak ikut. Nak ambik suratnyer tak sampai 5 minit, selebihnya gi jenjalan kat Alamanda, kat Anjung (nak tengok tudung).. Sampai ke petang baru balik... :D Best kan.. Hahahaha.. Nak tahu aku dapat tukar kat mana? jeng jeng jeng....... Sila ke part II ye.. :D

Wassalam...


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"