Monday, January 14, 2013

Part II - Ye Ye!! Akhirnya!!

Ye Ye Akhirnya!! edisi part II

Hahahaha..
leh lak main edisi by edisi.. Emmm.. But this is not the point. The point is what just you will read after this. Hahahaha...

Okey.. Semua nak tahu kan kat mana saya bertukar. Sebelum ni saya ditukarkan ke Cawangan Hal Ehwal Awam, Ibupejabat Polis Daerah Gombak. Dan selama hampir 3 tahun aku berkhidmat di sana, aku mitak tukar dan ditukarkan ke Seksyen Pentadbiran, Unit Perancang Ekonomi, Jabatan Perdana Menteri. What?? Jabatan Perdana Menteri? Yess... Hehehehe...

But, kesian kat member-member yang lagi dua orang tu - Lela ngan Linda. Sabar ye kengkawan, ada reski tu.. Yang Lela laks, entah2 reski hang bulan dua ni tak? hehehe... Memang masa mula2 dapat surat tu aku dah di'sumpah' jadi katak hijau ngan Lela... Hahahaha... Alhamdulillah..

Bukan sebab kerja yang membuatkan aku nak bertukar, mungkin juga disebabkan aku tidak sesuai untuk bekerja di dalam kelompok yang beruniform. Maybe lah kot.




Hehehehe.. Time ni masa aku ngan kengkawan gi Sambutan Hari Polis.  Memang rindu kat semua. Tapi... Mungkin juga aku dulu masuk gomen terus diserapkan di Kementerian, dan bukannya di dalam kelompok badan beruniform, so maybe aku tak boleh ikut cara mereka bekerja... So sad.... :D

Kadang2 tu itu semua pengalaman. Aku kiranya rasa bersyukur sesangat sebab Allah bagi aku peluang mengenali alam bekerja di dalam unit beruniform. Kalau tak, tak merasalah kan, ye tak? Apa pun, terima kasih kepada semua kerana sokongan, bantuan dan tunjuk ajar yang diberikan.



" Pertemuan, perpisahan
adat manusia biasa
hilang di mata tapi di hati jangan lupa

berdoalah kita agar aman dan sentosa
semoga kita bertemu lagi lain masa....

sayonara.. sayonara..
sampai berjumpa lagi..."

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"