Thursday, August 15, 2013

Sabun Beras Susu Thailand



Korang pernah tak alami masalah kulit muka bermasalah? Macam aku, kulit muka aku boleh dikatakan kurang masalah jerawat, tapi berminyak n kusam. dah bermacam-macam produk aku try. Lately, my mum suggest satu brand ni, tapi tak lah glamor mana, import 100% dari Thailand. Ini lah dia Sabun Beras Tahiland. Aku try guna. Dalam tempoh 2 minggu, aku dah boleh nampak sedikit perubahan pada wajah aku. 



Sebelum Menggunakan Sabun Beras Thailand


Selepas Menggunakan Sabun Beras Thailand
Nampak tak perbezaannya? hehehe.. Okey, kat sini diterangkan serba sedikit berkenaan sabut tu...

Sabun Beras Thailand ni tidak mengandungi bahan kimia. Macam yang kita semua ketahui, sabun ini dbuat daripada beras, dan beras amatlah elok untuk kesihatan kulit. Seperti juga SKII. Hehehe. Sabun ni sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit kering dan sensitif serta dapat digunakan pada kulit wajah dan juga keseluruhan badan.

Fungsi untuk kulit wajah :

- Khasiat susu dan beras (bahan utama) menjadikan kulit muka lebih cerah dan lembut.
- Menghilangkan semua kotoran, minyak dan sel kulit mati.
- Membantu menghilangkan jerawat dan kulit berminyak.
- boleh juga digunakan sebagai pencuci muka dan membersihkan makeup pada wajah.

Fungsi untuk kulit tubuh :

- Menghilangkan bekas hitam di ketiak, siku dan celahan peha.
- Memberikan kesegaran sepanjang hari.
- Menghilangkan bau badan.

Cara penggunaan :
 - Gosok seperti pencuci muka dan sabun badan selama 2-3 minit kemudian dibilas dengan air biasa.

Haaaa... Berminat?
Boleh pm kalau nak di 011-11565657 (Liza)
RM5 je 1 pc.

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

MySpace Comments

Sample Text

Aisshhh.. Takkan tengok aje. Jom like web saya dengan clik "join this site"